16.09.2015

URBAN CARE İNTENSE KERATİN ŞAMPUAN

Selam kızlaaar 👋
Bugün @urbancaretr markasının #intensekeratin serisinin aşırı yıpranmış ve işlem görmüş saçlar için olan şampuanından bahsedeceğim. 

Yaklaşık 6 aydır bu şampuanı ve sıvı saç kremini kullanıyorum. 
Ombreden yanan aşırı kuru, inatçı, ve ince telli saçlarıma ilaç gibi geldi bu şampuan. Bu tüplerden kaç tane bitirdim hatırlamıyorum bile. 

Gelelim içeriğine:
Şampuan , aşırı hasar görmüş saçlar için yoğunlaştırılmış keratin içeriyor.
Saça gözle görülür bi parlaklık veriyor. 
Ayni zamanda benim saçlarımı yumuş yumuş yapması da kalbimi bir kez daha çaldı 😍
Veee içinde PARABEN yok 🌿

Her 6 ayda bir ürünlerden daha iyi sonuç alabilmek için şampuanımı değiştirdiğim için şuan başka bi marka şampuan kullanıyorum ama hiç memnun değilim. 
Şişe biter bitmez tekrar bu serinin kollarına bırakıcam saçlarımı.
Yeni şampuan arayışında olanlara tavsiyemdir.

Kocaman öpüldünüz 💋 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder