24.03.2016

Neutrogena Oil-Free Moisture

Selam kızlarcım 👋


Bugünkü misafirim @neutrogenaturkiye markasının karma ciltler için olan yağsız nemlendiricisi..

#bioderma dan önce favori günlük nemlendiricimdi kendileri ve çok memnundum. 
Yapısı çok hafif, yağsız formülü cildimde sivilce oluşumu yaratmadı. 
Baslarda T bölgem için biraz tereddütlüydüm ama sonraları bu tereddüt kendini memnuniyete bıraktı diyebilirim. 
Yağsız olduğu için yapış yapış bi his bırakmadan tenimi yumuşacık yapıyordu. 
Daha sonraları yanaklarımdaki aşırı kuruluk hissine yetmediği için başka bir ürüne yönelmek zorunda kaldım diyebilirim. 
Ama karma ciltler rahatlıkla kullanabilirler. 
Ayrıca 118 ml olan şişesiyle de oldukça bereketli bi ürün. 
Sür sür bitmiyor bir türlü  Benim için tek eksisi içeriğinin temiz olmaması. 
Maalesef içinde her çeşit paraben var😞 
Ama ben nemlendirmesine bakarım içeriğini de dert etmem diyorsanız tam size göre uygun fiyatlı ve büyük gramajlı bi krem 🌿

Kocaman öpüldünüüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder