28.02.2016

FARMASİ BB KREM

Selam kızlar 
Bugün sizlere Farmasi markasının BB kreminden bahsetmek istiyorum. Eski yazılarımı okuyanlar bilir, ben hiç fondöten kullanmadım. Ve uzun zamanlar da fondöten kullanmayı düşünmüyorum. Ayrıca günlük makyajlarda en pratiği BB kullanmak. Uzun arayışlarım ve çeşitli denemelerim sonunda sanırım güzel bi BB kremle tanışabildim.
Yapısı oldukça hafif. Kapatıcılığı orta derecede hatta bi tık daha yüksek. Oldukça nemli bir bitişi var. Sanırım içindeki macademia yağından kaynaklı :) 

Spf 15 içeriyor ama ben altına bir güneş koruyucu sürmeden kullanmıyorum. Leke sorunu olmayanlara yetebilir. Ayrıca içeriğindeki kolajen ve argan yağı sayesinde mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmayı vadediyor. Daha ne olsun.. Benim rengim koyu olan "medium to dark"
Buğday tenliler ve esmerler rahatça kullanabilirler. 

Fiyatı: 15 TL 

Fakat ben indirimden aldım normal fiyatını bilmiyorum ne yazık ki.. Fiyatına göre performansı oldukça iyi. Bitince mutlaka tekrar alıcam.
Herkese iyi akşamlar diler kocaman öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder