28.02.2016

PURE BEAUTY MULTİFUNCTİON BB CREAM


Selam kızlaaar..
Bu akşam sizlere @watsonsturkiye mağazalarında satılan purebeauty markasının multifunction bb cream inden bahsedicem. Ben günlük makyajlarda fondoten kullanmayı pek sevmediğim için BB kremler tek kurtarıcım oluyo :) Pure beauty'nin bu BB kremiyle geçtiğimiz yaz tanıştık. Yazın pek kullanamadım çünkü renk bana bayaa açık geldi. Olsun dedim kışın kullanırım dedim bekledim. Kışın gelmesiyle birlikte birkaç kez daha kullandım ama hala boynumla yüzüm arasında bariz ton farkı belli oluyor. (Boynuma ürün kullanmayı sevmediğim için kendi cilt tonuma uygun ürünler tercih ediyorum)
Ürünün maalesef tek rengi var ve oldukça açık sarı alt tonlu. Benim gibi kumrallarda bile açık durabiliyor. Bence beyaz tenliler gönül rahatlığı ile kullanabilirler. Sürdükten biraz sonra cilt renginizle bütünleşiyor ama yine de rengin çok açık olduğu belli oluyor. Ürünün hafif yağlı bir yapısı var. Benim gibi karmadan yağlıya dönük bir cilt yapınız varsa transparan bir pudrayla üstünden geçebilirsiniz. Bitişi ise oldukça glowy.. Kullandığım süre boyunca hiç sivilcelenme yapmadı. Açıkçası kullanmadan önce yağlı yapısı olması beni baya tedirgin etmişti. Ortanın bir tık üstü kapatıcılığa sahip. Böyle kapatıcı olan BB lere bayılıyorum 😍 Ürün spf 42 içeriyor. Kışın altına bir güneş koruyucu olmadan rahatça kullanılabilir. İnsanı rahatsız etmeyen çok hoş bir kokusu var. Ürünü sevdim mi sevmedim mi emin olamıyorum. Birkaç kere daha şans vermeyi düşünüyorum. Eğer hala sevemezsem ona yol göründü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder